Dezvoltare abilități

11-14 ani

Sesiune unică

Durată sesiune: 180 minute

Locație: Bacău

Număr participanți: 15

Trainer: Maria Taban

Dată atelier: 23/08/2023 ora 17:30

Prețul atelierului: 450 lei

În Play4MultipleIntelligences, tinerii descoperă ce înseamnă mai exact fiecare inteligență și, în plus, învață cum să își folosească această ˝putere nativă˝ pentru a învăța cu mai multă ușurință și a identifica căile cele mai facile privind dezvoltarea și capacitarea potențialului propriu. Tinerii își explorează potențialul intelectual neexplorat și își analizează nivelul de inteligență pe care fiecare dintre ei îl posedă în diferite grade și combinații.

Descoperirea de sine este esențială. Potențialul neexplorat, faptul de a învăța să-și actualizeze percepția asupra punctelor forte și să capitalizeze pe acestea, dorința de a-și pune la bătaie cunoștințele și a învăța prin încercare și eroare, aprofundarea situațiilor cotidiene în care se află la un moment dat pentru a conștientiza procesul decizional și modul în care face alegerile, precum exersarea constantă a comportamentelor sănătoase în medii sigure pentru a aplica apoi în realitatea personală, sunt fundamentale în educația personală contemporană.

Scopul modulului: Să expunem tinerii la situații de învățare, centrate pe auto-descoperire și analiză despre sine, pentru a conștientiza propria poziționare mentală față de realizările personale, precum și pentru a-și descoperi abilitățile, aptitudinile, pasiunile, obiceiurile și interesele.

Obiectivele atelierului:

– Să oferim tinerilor posibilitatea de a-și identifica punctele forte personale și pe cele de îmbunătățit.

– Tinerii să-și crească conștiința de sine în viața cotidiană.

– Tinerii să învețe să-și consolideze propriul sistem de valori și să integreze valorile în viața lor.

– Tinerii să descopere ceea ce-i motivează să reușească la școală și în viață.

– Să oferim tinerilor o notă de pragmatism cu privire la obstacolele ce pot să apară și cum acestea pot fi depășite chiar de ei.

– Să punem bazele procesului decizional cu privire la continuarea educației academice sau alegerea formării profesionale pentru integrarea în piața muncii.

O modalitate potrivită pentru a înțelege individualitatea modului în care copiii și tinerii învață este să aplicăm ceea ce a fost definit de Howard Earl Gardner ca “inteligențe multiple”. Teoria lui Gardner ne arată că oamenii au profiluri de inteligență unice și distincte care sunt modelate de diverși factori biologici, sociali și de mediu. El a afirmat că un copil poate avea inteligență muzicală și matematică mai puternică, în timp ce un altul poate avea o inteligență lingvistică și interpersonală mai puternică, iar aceste profiluri distincte sunt atât de diferite datorită experiențelor individuale și a variațiilor genetice.

În Play4MultipleIntelligences, tinerii descoperă ce înseamnă mai exact fiecare inteligență și în plus, învață cum să își folosească această ˝putere nativă˝ pentru a învăța cu mai multă ușurință și a identifica căile cele mai facile privind dezvoltarea și capacitarea potențialului propriu. Tinerii își explorează potențialul intelectual neexplorat și își analizează nivelul de inteligență pe care fiecare dintre ei îl posedă în diferite grade și combinații. Totodată, află că puterea profilului din acest moment se poate schimba în timp și că pentru a-și îmbunătăți talentele native și a explora potențialul prezent, va fi esențial să se implicați în activități de tot felul, să experimenteze contexte noi de învățare, pentru a putea crește în ritmul propriu.

 

Mențiuni:

Atelierele se desfășoară în Bacău.

Trainer

Maria Taban

Ai întrebări? Scrie-ne la

support@growedu.ro

sau contactează-ne la

0737.548.712